Powered By Blogger

Friday 24 June 2011

KenanganKu D Sabah...... :) (Memori Yang Xakn Aku Lupakan Sampai Bila-Bila)

Sejauh Berbatu-Berbatu aku terbang dari K.Terengganu Ke K.Lumpur Untuk Ke Sabah Bersama Rakan-Rakan Baru Yang Aku Kenali..........Aku Hanya Mengambil Masa 2Minit Untuk Berkenalan n Terus Rapat Bagaikan Sudahh Lame Bertemu......Setibanya Aku D KLIA,,,Kami berkumpul dan berbincang untuk berehat n menikmati makanan sebelum menaiki penerbangan yg sterusnya ke Sabah......Kami Bergurau,,Kami Berjenaka,,Kami Bertukar Number fon,,n Mcam2 lgi....Fuhhh!!!d best moment ever lahh say orang putihh...hehehe....Pada Pukul 12.30,,,Masa2 yg dinantikan telah tIBA buat kami semua...Kami Terus Check In k Airplane(Mas Airlines)Tq sO muchhh 4 nice Treats....Pada Pukul 5.30ptg,,aku n rakan2 selamat tiba d lapangan terbang k.Kinabalu bhaaa.....Tapi,,AKu pulak yg Sakit Perut,,,Maafkan sy.....:),,,,Di Sini,,Disediakan gmbr2 knangn aku n rkan2 tercinta d SABAH utk Tatapan Semua n Slame2nyee.....








No comments:

Post a Comment